Instruktor Anna Kotkowicz, kontakt:: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wiek
8 – 10 lat - Grupy 1, 3, 4, 5 początkujące
9 – 10 lat - Grupa 2 średniozaawansowana (kontynuacja)
(12 osób w grupie) grupy podstawowe i specjalistyczne
Wymagania
- Zainteresowanie techniką i pracami ręcznymi.
- Wymagana ogólna sprawność manualna.
- Umiejętność posługiwania się linijką i nożyczkami.
- Znajomość podstawowych figur geometrycznych.
- Rozróżnianie linii równoległych i prostopadłych.
- Umiejętność rozwiązania prostych działań arytmetycznych.
- Orientacja przestrzenna.
Sprawdzian dla grup początkujących w formie testu zawierającego zadania z wyżej wymienionych wymagań
Zagadnienia ogólne, zamierzone efekty
- Podstawowe umiejętności w posługiwaniu się narzędziami do obróbki papieru i drewna.
- Poznanie różnych gatunków i rodzajów drewna i możliwości ich wykorzystania w modelarstwie.
- Budowa prostych modeli szybowców, łódek, samolotów z napędem na gumę, makiet. Budowa latawców.
- Prace z papieru i drewna (zabawki, drobne przedmioty użytkowe).
Efekty
- Uczestnik potrafi prawidłowo i sprawnie posługiwać się narzędziami do obróbki drewna i papieru.
- Potrafi wykonać modele szybowców, latawca, łódki, prawidłowo dopasować elementy budowanych przez siebie modeli i zabawek.
Od uczestników grupy zaawansowanej wymagać się będzie większej samodzielności przy wykonywaniu niektórych prac, kreatywności i pomysłowości, własnych, prostych rozwiązań technicznych.
Anna Kotkowicz Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. | PONIEDZIAŁEK | WTOREK | ŚRODA | CZWARTEK | PIĄTEK | SOBOTA |
---|---|---|---|---|---|---|
GRUPA 1 8 – 10 lat |
17.15 - 19.30 sala 302 |
|||||
GRUPA 2 średniozaawansowana 9 – 10 lat |
16.15 – 17.45 |
|||||
GRUPA 3 8 – 10 lat |
17.15 - 19.30 sala 302 |
|||||
GRUPA 4 8 – 10 lat |
17.15 - 19.30 sala 302 |
|||||
GRUPA 5 8 – 10 lat |
9.30 - 11.45 sala 302 |