Wiek
13–19 lat
(12 osób w grupie),
Grupy 42, 43 początkujące
Kontynuacja zajęć w pracowni Informatyki i Nauki
Wymagania
- Znajomość szkolnego materiału z matematyki, szczególnie geometrii.
- Wyobraźnia geometryczna i przestrzenna.
- Umiejętność pracy z systemem Windows.
- Podstawowa znajomość języka angielskiego.
Zagadnienia ogólne, zamierzone efekty
Praca w programie Blender. Metody modelowania trójwymiarowego.
Przygotowanie modelu do druku 3D.
Kompozycja sceny i jej oświetlenie.
Animacje.
Tworzenie materiałów, systemy cząsteczkowe, efekty artystyczne.
Korzystanie z zasobów Internetu z uwzględnieniem zagrożeń i praw autorskich, pozyskiwanie grafiki. Usystematyzowanie wiedzy z geometrii, wykorzystanie jej w praktyce
Uczestnik umie tworzyć grafikę i animację trójwymiarową w programie Blender.