Grafika 3D Blender

Wiek

13–19 lat
(12 osób w grupie), 
Grupy 42, 43 początkujące
Kontynuacja zajęć w pracowni Informatyki i Nauki

Wymagania

  • Znajomość szkolnego materiału z matematyki, szczególnie geometrii.
  • Wyobraźnia geometryczna i przestrzenna.
  • Umiejętność pracy z systemem Windows.
  • Podstawowa znajomość języka angielskiego.

Zagadnienia ogólne, zamierzone efekty

Praca w programie Blender. Metody modelowania trójwymiarowego.
Przygotowanie modelu do druku 3D.
Kompozycja sceny i jej oświetlenie.
Animacje.
Tworzenie materiałów, systemy cząsteczkowe, efekty artystyczne.
Korzystanie z zasobów Internetu z uwzględnieniem zagrożeń i praw autorskich, pozyskiwanie grafiki. Usystematyzowanie wiedzy z geometrii, wykorzystanie jej w praktyce

Efekty

Uczestnik umie tworzyć grafikę i animację trójwymiarową w programie Blender.