Projektowanie gier

  • grupa początkująca

    Termin

    Grupa 43.   poniedziałek   15.15 - 17.30
    Grupa 44.   wtorek   15.30 - 17.45
    Grupa 46.   środa   15.15 - 17.30
    Grupa 47.   czwartek   17.30 - 19.45
    Grupa 48.   piątek   15.15 - 17.30

    Zajęcia odbywają się w sali 421.

    Wiek

    13–19 lat
    (12 osób w grupie), grupy początkujące

    Wymagania

    Zajęcia dla młodzieży zainteresowanej programowaniem i grafiką.

    • Znajomość matematyki na poziomie szkoły podstawowej.
    • Umiejętność logicznego myślenia.
    • Znajomość systemu Windows.
    • Umiejętność skupienia uwagi przez dłuższy czas.
    • Preferowana znajomość języka angielskiego.
    • Preferowana umiejętność programowania.

    Kontynuacja zajęć "Programowanie Pascal/Delphi".

    Zagadnienia ogólne, zamierzone efekty

      Projektowanie gier i pisanie gier:
    • Tworzenie własnych poziomów gry.
    • Importowanie gotowych elementów oraz tworzenie własnych modeli i grafiki.
    • Tworzenie kodu gry.
    • Tworzenie animacji na potrzeby gier i wykorzystywanie gotowych animacji.
    Efekty

    Uczestnik potrafi stworzyć własną prostą grę.

  • grupa zaawansowana

    Termin

    Grupa 45.   wtorek   18.00 - 19.30   i   piątek   17.45 - 18.30

    Zajęcia odbywają się w sali 421.

    Wiek

    14-19 lat
    (12 osób w grupie), grupa zaawansowana

    Wymagania

    Zajęcia dla młodzieży zainteresowanej programowaniem i grafiką.

    • Znajomość podstaw języka C++ lub C#
    • Umiejętność logicznego myślenia.
    • Znajomość systemu Windows.
    • Preferowana znajomość języka angielskiego.

    Kontynuacja zajęć "Projektowanie Gier".

    Zagadnienia ogólne, zamierzone efekty

      Projektowanie gier i pisanie gier sieciowych.
    • Zapoznanie z zaawansowanymi modelami fizyki w grach.
    • Poznanie zaawansowanych systemów renderowania, tworzenie systemów cząsteczkowych i shaderów.
    • Tworzenie i wykorzystywanie grafiki 3D i animacji.
    • Tworzenie kodu gry.
    Efekty

    Uczestnik potrafi tworzyć własne shadery i złożone systemy cząsteczkowe. Potrafi stworzyć własną grę z wykorzystaniem złożonej fizyki i grafiki.